vrijdag 15 mei 2009

Ding #11 WIKI's ontdekken

Net bekeek ik het filmpje "Wiki's in plain English" en las de artikelen van Rudolf van de Berg en Suzanne van Kinderen op Frankwatching. Heldere overzichten. Ik heb een beetje ervaring met WIKI's,... wel eens wat informatie toegevoegd aan http://nl.wikipedia.org/wiki/Rozemarijn (uit nieuwsgierigheid, verder niet actief op wikipedia) ne een WIKI met balieprocedures van de FCJ mediatheek op Sharepoint. Daar stuitte ik op het probleem dat door mij geedite pagina's niet meer zichtbaar bleken voro collega's. Ik zag ze wel na het editen - maar ze waren doro het systeem "uitgecheckt" - en ik had ze niet "ingecheckt" - zodat ze dus niet zichtbaar waren. Heeft nogal wat tijd gekost om uit te zoeken hoe dat zat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten